maandag 26 januari 2015

QUEST 0 Lijst met contacten

Lijst met contacten uit mijn sociale netwerk die nuttig kunnen zijn:

- Tania Schreuders, mijn vrouw en inspiratie voor veel zaken
- Ron Bogaerts, collega docent handel/economie
- Tom Lenting, zwager en succesvol ondernemer
- Paul Slegers, directeur het Hooghuis Oss
- Jaqueline Hubers, teamleider het Hooghuis Oss
- Jan-Willem Cremers, medestudent MLI
- Liesbeth Meulders, collega docent creatieve vakken / kunstenares
- Anton van Daal, vriend en succesvol ondernemer ICT
- Bob Omes, vriend en inspirator
-

1 opmerking:

  1. Haha! Ik sta in je lijstje met nuttige personen. Wat een eer! Is het misschien vanwege mijn onuitputtelijke doosje nasty op mijn schouder? Laat maar weten wanneer ik kan assisteren. Groeten JW

    BeantwoordenVerwijderen